סדנא המספקת תובנות מרתקות המאפשרות להסתכל על תהליך המכירה מזווית אחרת לחלוטין.
המון כלים מעשיים וקלים ליישום המלמדים איך לסגור עסקה מבלי להזיע, ואפילו לחייך….
כיצד לבצע את פגישת הפרזנטציה בצורה יעילה.
ההדרכה כוללת סימולציות ומתן משוב על ביצוע פרזנטציות.
תועלות ומטרות
- שיפור הביטחון העצמי במכירה
- הבנת מהות תהליך המכירה ותפיסתו באור וחיובי.
- כלים לטיפול בהתנגדויות
- בנית תהליך מכירה נכון
- זיהוי צרכים ואיסוף אינפורמציה יעיל
- סגירת עסקה
- שיפור היכולת לביצוע פרזנטציות מוצלחות
עקרונות וכללים ליצירת הצלחה בחיים ובקריירה.
הדרכה המספקת תובנות לסוכנים בקשר לבחירה אמיתית בהצלחה, ובנוגע לגורמים המונעים מהם לבחור בהצלחה זו במקרים רבים.
הדרכה שהיא שלב ראשון והכרחי בתהליך אימון של צוות מכירות, ומהווה את הבסיס להדרכות המשך.
תועלות ומטרות
- הגברת המחויבות האישית להצלחה
- העלאת המוטיבציה
- יצירת שפה ארגונית תומכת בבחירה להצליח.
- עושה סוף לתירוצים.
ניהול זמן עפ"י תכנון מוקדם של סדר עדיפויות, לעומת סדר קדימויות.
בחינת אופי ניהול הזמן של המשתתף עד היום, הסקת מסקנות ולימוד המטריצה לניהול זמן אפקטיבי. איך מתמרנים בין כל התפקידים בחיים ועדיין משאירים זמן לעצמנו לפנאי והתפתחות אישית. בנית לו"ז אישי לכל משתתף.
כיצד לבנות תוכנית עבודה בצורה יעילה. בהדרכה נתייחס למטרות, יעדים, פירוק יעדים להגדרות עשייה ועבודה עם לוח תוצאות.
במהלך התהליך כל משתתף מכין תוכנית עבודה שנתית מוגדרת וברורה.
תועלות ומטרות
- תהליך תומך בתוכנית העבודה.
- ניצול נכון ויעיל של המשאב היקר ביותר שיש לאדם – הזמן.
- תהליך תומך ברצון להצליח
- עושה סדר בעבודה
- שם את המשתתף על דרך סלולה וברורה להשגת המטרות והיעדים.
איך למקסם את האפקטיביות של התקשורת הבין אישית שלי, המשתתפים ילמדו מודלים מוכחים להצלחה בהעברת מסרים, איך מתקשרים אפקטיבי וחיובי יותר עם לקוחות ובין הקולגות לעבודה. תהליך שמייעל את התקשורת הבין אישית בארגון גם כלפי הלקוחות וגם פנים ארגוני תוך כדי יצירת אוירה חיובית ומקדמת.
פתרון משברים תקשורתיים, ומניעתם.
תועלות ומטרות
- שיפור היכולת להעביר מסרים
- שיפור מהותי באווירה.
- שיפור תחושת השירות הנכון והטוב מצד הלקוח.
- כלים פרקטיים ומעשיים.
כלים לזיהוי סגנון התקשורת של הלקוח והתאמת אופן המכירה ללקוח הספציפי.
תועלות ומטרות
- שיפור תהליך המכירה ע"י התאמתו לסגנון התקשורת של הלקוח.
- יצירת אפקטיביות מירבית לתוכן שיחת המכירה.
סדנה המלמדת את העקרונות והמושגים החשובים והבסיסיים בניהול משא ומתן.
כללים עשה ואל תעשה.
תועלות ומטרות
- הכרת המושגים בניהול מו"מ
- למידת הטקטיקות השונות
- הפנמת העקרונות הבסיסיים
הערות ודגשים:
- זמן ההדרכה הינו בין שעתיים לארבע שעות.
- תנאים להדרכה: חדר לביצוע ההדרכה (ללא הפרעות), דפים וכלי כתיבה, לוח מחיק וטושים- רצוי (בהדרכות מסוימות נדרש מקרן ומסך).