להלן כל הדרכים והשירותים אותם נוכל להעניק לכם כדי ליצור שיפור ביצועים בתחום המכירות בחברתכם:

  • אימון אחד על אחד לשיפור אישי של מיומנויות המכירה שלכם
  • אימון בקבוצה במסגרת סדנאות "לסגור ולחייך"
  • אימון נקודתי לקראת פגישת מכירה חשובה ביותר
  • אימון הכנה לקראת השתתפות בתערוכה
  • אימון אנשי ומנהלי מכירות בארגונים וחברות
  • הרצאות באמנות המכירה
  • הרצאות מוטיבציה – "הבחירה בהצלחה"
  • יעוץ, בנית תורת מכירה, הדרכת אנשי מכירות בארגונים.

 

מבנה העבודה מודולארי ומשתנה בהתאם לצרכים של הארגון ובהתאם לתקציב הניתן.

מטרתנו המשותפת היא להגדיל את מחזור המכירות שלכם, ולכן אנו נציע נפעל ונעשה כל דבר אשר לדעתנו יכול להגדיל את מחזור המכירות.

אבחון

המטרה היא לאסוף מידע, ולעבדו באופן שיאפשר תהליך אימון מותאם ספציפי לעולם התוכן שלכם.

במהלך שלב זה תתבצענה הפעולות הבאות:

  1. האזנה לשיחות טלפוניות של אנשי המכירות וניתוחם.
  2. קריאת חומרים ארגוניים רלוונטיים ולמידת התחום הספציפי (לקוחות, מתחרים, התנגדויות וכו'.
  3. תשאול מנהלים רלוונטיים ומספר מאנשי צוות המכירות.
  4. צפייה בתהליכי מכירה בזמן אמת.
בניית תורת מכירות

המטרה היא לייצר את תורת המכירות של החברה על כל מרכיביה.

תורת המכירות תכלול תיאור מלא של תהליך המכירה החל מרגע הפנייה הראשונית ועד לרגע ביצוע העסקה.

וכולל תסריטי שיחה מדויקים ואפקטיביים, ומענה מוכן מראש לטיפול בהתנגדויות.

אם רלוונטי אז גם תסריט שיחה ליצירת הפניות – חבר מביא חבר כחלק אינטגרלי מהמכירה.

יחד נפיק חוברת תאפשר בין היתר ליצור סטנדרט אחיד לאורך זמן, ולהכשיר עובדים חדשים ביעילות גבוהה יותר.

הרצאות העשרה של אבי עידן

בהתאם לצורך ועל מנת לרתום את הצוות לתהליך ולעורר מוטיבציה, נערוך מפגשים בנושאים מרתקים

לדוגמא הרצאה בנושא "לבחור ולהצליח", זה מפגש מרתק, העוסק בנקודת המבט של אנשים ביחס להצלחתם בחיים בכלל ובעבודה בפרט. במהלך המפגש מוזמנים המשתתפים לבחון את מידת האחריות והמחויבות שיש להם להצלחתם. ולעבור ממצב שבו ההצלחה נמדדת בדיעבד, למצב שבו הם קובעים את עתידם.

כמו כן לפי הצורך בנושאים כמו:

"לסגור ולחייך" – אמנות המכירה מזווית אחרת.

"לדבר בשפת הצבעים" – סגנונות תקשורת, תקשורת בין אישית אפקטיבית.

"הכוח שבמוח" – חשיבה חיובית ככלי להצלחה.

ועוד…

המפגשים מועברים ע"י אבי עידן בעצמו בהומור ובאופן מעורר השראה, בו מסביר אבי עידן באמצעות סיפורי חיים מרתקים על תובנות ועקרונות פעולה מוכחים אשר יוצרים את ההבדל בין האדם המצליח לבין האדם שרוצה להצליח בתחומים השונים אותם הוא מגיש.

הדרכה קבוצתית של צוות המכירות

במהלך ההדרכה תועבר כל תורת המכירות באופן חוויתי, תוך הפעלת הקבוצה וביצוע סימולציות מכירה.

במהלך ההדרכה יועברו למשתתפים תכנים מגוונים וביניהם:

  1. פירמידת המכירה – שלבי המכירה: פתיחה, איסוף אינפורמציה, הצגת הנושא וסגירה.
  2. כיצד ליצור רושם ראשוני מעולה על הלקוח.
  3. כיצד לתשאל את הלקוח בצורה יעילה ולהבין את מניעיו האמיתיים.
  4. כיצד להציג ללקוח את הפתרון שלנו באופן אופטימלי.
  5. יצירת קירבה – כיצד ליצור עם הלקוח קשר טוב וחיובי.
  6. טיפול בהתנגדויות – לימוד המודל לטיפול בהתנגדויות והטכניקות המובילות בתחום.
  7. טכניקות סגירה – כיצד לסגור את העסקה בצורה יעילה ומהירה.

חשוב לציין כי הסוד בהדרכה מוצלחת מבחינתנו הוא התאמה מלאה של עולם התוכן שלנו לעולם התוכן שלכם, ולפיכך תוכן ההדרכה והכלים שימסרו לעובדים יהיו מתאימים במאת האחוזים עולם התוכן של העובדים.

ליווי ליצירת הטמעה

על מנת להטמיע את החומר בצורה טובה חשוב ליצור המשכיות לתהליך, שבאה לידי ביטוי בתהליך הטמעה.

תהליך ההטמעה יכול להתבצע במספר צורות:

  1. ליווי אישי אחד על אחד לאנשי המכירות בתהליך חניכה ומשוב .
  2. ליווי אישי למנהלים – בהתאם לצורך.
  3. הכשרה בתחום האימון למנהלים בהתאם לצורך ולדרישה.
  4. ליווי קבוצתי אחת לשבוע / שבועיים / חודש – העברה של חומר הדרכה, מעקב על תוצאות, מענה על דילמות שעלו, אימון מיומנויות.
עבודה שוטפת במהלך הליווי

במהלך העבודה השוטפת תהיה חברת ת.ד.א.ר שותפה מלאה לעשייה ותפעל להשגת המטרות והיעדים.

בין היתר ובהתאם לצורך החברה תלווה את מערך המכירות באופן הבא:

  • תהליכי גיוס והשמה של עובדים.
  • העברת מרכזי הערכה ו/או השתתפות בראיונות אישיים.
  • טיפול בדילמות בניהול
  • השתתפות או ניהול ישיבות בוקר.
  • אימון וקידום מנהל המכירות / מנהל המוקד
  • רתימת העובדים לעמידה ביעדים.
  • עזרה בניהול והנעת העובדים.
  • עזרה בשימור עובדים.
  • אחריות על הידע המקצועי ואיכות המכירה.
  • מתן משובים למנהלים והשתתפות בתהליכי חניכה ומשוב לעובדים.