הקמת מערך גיוס תרומות טלפוני עצמאי לעמותה כרוך בסיכון כלכלי בשל הצורך להוציא כספים רבים בשלב ההקמה וכן בתפעול המוקד, ובשל הצורך בידע רב כדי לעשות את זה נכון, מקצועי, וחזק.

לעומת זאת אנו מספקים פתרון מלא לעמותה וללא סיכון כלל.

מוקד גיוס התרומות שלנו יפעל לגיוס תרומות עבור העמותה מהציבור הרחב, כאשר התשתית (משרד, ציוד, מחשוב, תוכנת חייגן, ייצור הלידים, משכורות העובדים), תורת המכירה, תסריטי שיחה, גיוס כח אדם, הכשרה, ניהול המוקד, אימון שוטף ועוד… כל זה עלינו.

משמע – כל הסיכון עלינו!

כל הכסף נכנס לעמותה, ומהכסף שיגויס העמותה תעביר לחברה את ההוצאות בתוספת עמלה כמקובל.

את החברה מנהלים יוסי שינובר ואבי עידן שהניסיון, המקצועיות והידע שלהם בתחום הם ללא ספק מהידועים והרחבים ביותר.

שלבים בפעילות מערך גיוס התרומות עבור העמותה שלכם

אבחון ראשוני

בשלב זה נבצע למידה יסודית של פעילות העמותה. 

במהלך האבחון נבצע את הפעולות הבאות:

  1. ביקורים וסיורים במקומות בהם פועלת העמותה.  
  2. קריאת חומרים ארגוניים ולמידת התחום הספציפי
  3. שיחות עם עובדים ועם מנהלים רלוונטיים. 
  4. הכרת הצרכים של העמותה, הפרויקטים, התוכנית הכלכלית ואופציות הגיוס השונות. 

 

המטרה היא לאסוף מידע, ולעבדו באופן שיאפשר תהליך הכשרה ואימון מותאם ספציפי לעולם התוכן של העמותה. 

הקצאת תשתית ייעודית במוקד עבורכם

בשלב זה נקצה תשתית במשרדנו לצורך הקמת מחלקה לגיוס תרומות ייעודי עבורכם.

התשתית תכלול: 

  1. עמדות עבודה מאובזרות, כולל תוכנה.
  2. מנהל/ת מחלקה
  3. עובדים
  4. בניית הכשרה מלאה לעובדים – ההכשרה תכלול חוברת שמסבירה על פעילות העמותה ותורת מכירות מלאה לגיוס התרומות. 
  5. הכנת מאגרי מידע מפולחים של קהלי יעד ויצירת לידים.
בניית תורת מכירות

המטרה היא לייצר את תורת המכירות של גיוס תרומות עבור פעילות העמותה שלכם על כל מרכיביה. 

תורת המכירות תכלול החלטה מה מוכרים, תיאור מלא של תהליך המכירה החל מרגע הפנייה הראשונית ועד לרגע גיוס התרומה. 

וכולל תסריטי שיחה מדויקים ואפקטיביים, ומענה מוכן מראש לטיפול בהתנגדויות.

נפיק חוברת תאפשר בין היתר ליצור סטנדרט אחיד לאורך זמן, ולהכשיר עובדים חדשים ביעילות גבוהה יותר.

גיוס עובדים נוספים

בשלב ראשון נקצה מספר עובדים מתוך המוקד, אך בהמשך לאחר שהמערכת תעבוד בצורה טובה, נמשיך לגייס, בהתאם לצורך, עד להגעת המחלקה לגודלה האופטימלי. 

הנציגים יגויסו ע"י מנהל/ת המכירות ויוכשרו ע"י צוות מאמני החברה.

כל העובדים יהיו עובדי החברה ולא עובדי העמותה.

הכשרת עובדים

העובדים יעברו הכשרה בת שלושה שלבים: 

  1. הכרת העמותה על פעילויותיה השונות. 
  2. הכשרה בתחום המכירות באופן כללי, והמכירה הספציפית.
  3. הכרת נוהלי העבודה ושיטות העבודה.
עבודה שוטפת

במהלך העבודה השוטפת תהיה החברה מחויבת להצלחה ותפעל להשגת המטרות והיעדים. 

בין היתר ובהתאם לצורך נבצע: 

  • תהליכי גיוס והשמה של עובדים נוספים.
  • העברת מרכזי הערכה וראיונות אישיים.
  • טיפול בדילמות ניהול.
  • ניהול ישיבות בוקר.
  • אימון וקידום מנהל/ת המכירות / מנהל/ת המוקד
  • רתימת העובדים לעמידה ביעדים.
  • ניהול והנעת העובדים.
  • שימור עובדים.
  • אחריות על הידע המקצועי ואיכות המכירה.
  • מתן משובים למנהלים ותהליכי חניכה ומשוב לעובדים.
  • פעילות ייצור לידים
  • תוכניות ופעילויות קידום שונות בפרויקטים לגיוס תרומות.

מרגע שיצאנו לדרך החברה רואה את עצמה כחלק אינטגרלי מהעמותה, ותעשה ככל שביכולתה לקדם את מערך הגיוס כדי לגייס כמה שיותר כספים עבור העמותה, ולהשיג תוצאות אופטימליות בתחום. 

כל זאת תוך כדי פיקוח וליווי שיבוצע ע"י יוסי שינובר ואבי עידן.