הקמת מערך מכירות טלפוני עצמאי לעסק כרוך בסיכון כלכלי בשל הצורך להוציא כספים רבים בשלב ההקמה וכן בתפעול המוקד, ובשל הצורך בידע רב כדי לעשות את זה נכון, מקצועי, וחזק.

לעומת זאת אנו מספקים פתרון מלא וללא סיכון כלל.

מוקד המכירות שלנו יפעל לייצור מכירות עבו חברתכם, כאשר התשתית (משרד, ציוד, מחשוב, תוכנת חייגן, ייצור הלידים, משכורות העובדים), תורת המכירה, תסריטי שיחה, גיוס כח אדם, הכשרה, ניהול המוקד, אימון שוטף ועוד… כל זה עלינו.

משמע – כל הסיכון עלינו!

 

את החברה מנהלים יוסי שינובר ואבי עידן שהניסיון, המקצועיות והידע שלהם בתחום הם ללא ספק מהידועים והרחבים ביותר.

שלבים בפעילות מערך המכירות הטלפוני עבור חברתכם

אבחון ראשוני

בשלב זה נבצע למידה יסודית של מוצרי/שרותי החברה. 

במהלך האבחון נבצע את הפעולות הבאות:

  1. קריאת חומרים ארגוניים ולמידת התחום הספציפי.
  2. שיחות עם עובדים ועם מנהלים רלוונטיים. 
  3. הכרת המוצרים השירותים והפתרונות שמציעה החברה ללקוחותיה, המטרה היא לאסוף מידע, ולעבדו באופן שיאפשר תהליך הכשרה ואימון מותאם ספציפי לעולם התוכן של החברה. 
הקצאת תשתית ייעודית במוקד עבורכם

בשלב זה נקצה תשתית במשרדנו לצורך הקמת מחלקת מכירות ייעודית עבורכם.

התשתית תכלול: 

  1. עמדות עבודה מאובזרות, כולל תוכנה.
  2. מנהל/ת מחלקה
  3. עובדים
  4. בניית הכשרה מלאה לעובדים – ההכשרה תכלול חוברת שמסבירה על פעילות החברה ומוצריה ותורת מכירות מלאה. 
  5. הכנת מאגרי מידע מפולחים של קהלי יעד ויצירת לידים.
בניית תורת מכירות

המטרה היא לייצר את תורת המכירות של החברה שלכם על כל מרכיביה. 

תורת המכירות תכלול החלטה מה מוכרים, תיאור מלא של תהליך המכירה החל מרגע הפנייה הראשונית ועד לרגע סגירת העסקה. 

וכולל תסריטי שיחה מדויקים ואפקטיביים, ומענה מוכן מראש לטיפול בהתנגדויות.

נפיק חוברת תאפשר בין היתר ליצור סטנדרט אחיד לאורך זמן, ולהכשיר עובדים חדשים ביעילות גבוהה יותר.

גיוס עובדים נוספים

בשלב ראשון נקצה מספר עובדים מתוך המוקד, אך בהמשך לאחר שהמערכת תעבוד בצורה טובה, נמשיך לגייס, בהתאם לצורך, עד להגעת המחלקה לגודלה האופטימלי. 

הנציגים יגויסו ע"י מנהל/ת המכירות ויוכשרו ע"י צוות מאמני החברה.

כל העובדים יהיו עובדי החברה שלנו ולא עובדים שלכם.

הכשרת עובדים

העובדים יעברו הכשרה בת שלושה שלבים: 

  1. הכרת מוצרי ושירותי החברה. 
  2. הכשרה בתחום המכירות באופן כללי, והמכירה הספציפית.
  3. הכרת נוהלי העבודה ושיטות העבודה. 
עבודה שוטפת

במהלך העבודה השוטפת תהיה החברה מחויבת להצלחה ותפעל להשגת המטרות והיעדים. 

בין היתר ובהתאם לצורך נבצע: 

  • תהליכי גיוס והשמה של עובדים נוספים.
  • העברת מרכזי הערכה וראיונות אישיים.
  • טיפול בדילמות ניהול.
  • ניהול ישיבות בוקר.
  • אימון וקידום מנהל/ת המכירות / מנהל/ת המוקד
  • רתימת העובדים לעמידה ביעדים.
  • ניהול והנעת העובדים.
  • שימור עובדים.
  • אחריות על הידע המקצועי ואיכות המכירה.
  • מתן משובים למנהלים ותהליכי חניכה ומשוב לעובדים.
  • פעילות ייצור לידים

מרגע שיצאנו לדרך החברה רואה את עצמה כחלק אינטגרלי מחברתכם, ותעשה ככל שביכולתה לקדם את מערך המכירות כדי לייצר כמה שיותר מכירות עבור חברתכם, ולהשיג תוצאות אופטימליות בתחום. 

כל זאת תוך כדי פיקוח וליווי שיבוצע ע"י יוסי שינובר ואבי עידן.